W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się głównym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują wielkie środki w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również dodać, że aż 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu.

. Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie obserwowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz