Na początek trzeba uzmysłowić sobie jak istotną rolę pełni internet w życiu wszystkich ludzi. To właśnie internet okazał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne środki w kampanie reklamowe w social media lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/presentation/d/1pryE_FtIqmLgnSD_9fDoLqFJVm4WoOMX/ . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby usunąć wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz