W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują wielkie środki w reklamę w social media czy w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://docs.google.com/presentation/d/1pryE_FtIqmLgnSD_9fDoLqFJVm4WoOMX/ . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, aby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz